Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Visa/Mastercard/Vipps

Kan kun benyttes som betalingsalternativ direkte i nettbutikken, ikke ved bestilling via telefon. Betalingen foregår på NetAxept sine sikre sider.

 

Scan Trade AS har ikke tilgang til noen informasjon angående ditt kort eller betaling. Det aktuelle beløpet reserveres på din konto og er da ikke tilgjengelig. Betalingen vil ikke bli utført før varene fysisk sendes fra vårt lager.


Dersom du kansellerer en ordre vil reservasjonen heves og pengene frigjøres på kortet ditt (innen 2-5 virkedager).

 

VIKTIG!
Har du betalt med VISA/Mastercard/Viipps og ønsker å endre på din ordre? Vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på e-post kundeservice@scantrade.no eller telefon 381 52 500